Hivatal ügyintézési lehetőségei

KÖZLEMÉNY

a Szászvári Közös Önkormányzati Hivatal ügyintézési lehetőségeiről

Tájékoztatom Szászvár Nagyközség Lakosságát, hogy anyakönyvi ügyekben a hivatal előzetes időpont egyeztetéssel rendelkezésre áll.

Adóügyek: a magánszemélyeken kívül csak elektronikusan, ügyfélkapun keresztül intézhetőek!

Lakcímbejelentés és egyéb ügyek intézése kizárólag 

péntekenként 8.00 – 9.00 óra között  lehetséges.

Kérjük, fenti időpontban szíveskedjenek szájmaszkban és kesztyűben felkeresni a hivatalt!

A hivatal előterében vannak elhelyezve segély kérelmek, azok onnan elvihetőek.

Kérelmeket a hivatal ajtaján elhelyezett postaládába kell bedobni!

 

Elérhetőségeink: 

Telefonszám: 06-72/589-000

Elektronikus ügyintézésnél KRID AZONOSÍTÓ: 502 138 745

E-mail cím: szaszvarszaszvar@gmail.com

Nyomtatványok a www.szaszvar.hu weboldalról is letölthetőek!

 

Köszönöm megértésüket, fentiek betartását a saját és Önök egészségének megóvása érdekében!

 

Szászvár, 2020. március 23.

                                                                 Jó egészséget kívánok!

 

                                                                 Vigh-Tardi Valéria
                                                                   jegyző